O zakupach grupowych

Moda zmienia się z sezonu na sezon tak szybko, że nawet osobom śledzącym trendy może być trudno za nimi nadążyć. Podobnie jest z potrzebami konsumpcyjnymi, z których biorą się nasze decyzje związane z zakupami. Preferencje konsumentów zmieniają się szybko i nieprzewidywalnie, co próbują rozszyfrować ekonomiści, specjaliści od marketingu , sami producenci i sprzedawcy. Dodatkowo zmieniają się nasze nawyki zakupowe, związane choćby z tym, gdzie i kiedy dokonujemy zakupów. Zdaje się to potwierdzać fenomen popularności zakupów grupowych, który zapoczątkowany został w Stanach Zjednoczonych a całkiem dobrze przyjął się w Polsce. Podstawy sukcesu tego modelu zapewnił Internet, który już wcześniej zdążył zrewolucjonizować rynek handlowy na świecie dzięki sklepom on-line i serwisom aukcyjnym. Z zakupów grupowych także można korzystać tylko przez Internet, poprzez serwisy stworzone do tego celu. Użytkownicy powinni się na nich zarejestrować, a następnie przeglądać katalog strony i czekać na powiadomienia o produktach lub usługach, którymi są najbardziej zainteresowani. A tych do wyboru jest pokaźna ilość, w przeważającej części ze sfery usługowej w takich branżach jak pielęgnacja urody i zdrowie lub turystyka. Do zakupów grupowych najbardziej przyciąga klientów system rabatów, promocji i zniżek do 90% ceny.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.